Värme bölja

Idag ska de bli 32 grader, helt sjukt. V har nog hoppat över våren o gått drekt på sommaren här.

Idag blr de plugga plugga plugga. Har slutprov  i historia ikväll o sen har vi muntlig redovisning oxå. O imon e de två lektioner o sen på måndag en o sen e de over för den här gången :).. Yes ska bli så gött o slappa lite.

O om 4 veckor o 5 dagar flyttar vi, jag längtar hjäl mig!!!!

Igår la min bil av igen. Fan va trött jag blir. Älskar ju den bilen o hoppas verkligen att den går att fixa annars kommer jag bli himla ledsen. Ska försöka få tag på en billig bil i Augusti när man har lite pengar. Vi får la se.

Väntar på att darling ska komma från jobbet nu, vi ska åka till Philly, har några ärenden där.

Later People!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0