Alive

Ja visst, jag lever o frodas... Har världens gosigaste hund snarkandes berve mig. Kan man älska en hund så mycket som jag gör? Han är min lilla baby o jag blir lycklig bara av att titta på han, sötast i världen.

Orkar ingenting just nu, försöker få huvudet att förbereda sig på att skolan börjar på måndag. Nästan 4 månader långt sommarlov är över. Men de ska bli skönt att börja använda hjärnan igen. I need that! 

De e bara varmt o äckligt ute, hösten jag längtar efter dig!

I måndags var jag o Zach i hundparken o han lekte jättebra med andra hundar, tills en annan hund som lekte polis la sig i råkade bita Zach i munnen. Då gick vi hem. Men jag är så glad att han kan komma ut o leka med andra hundar.

Nu ska jag laga köttfärsås o pasta, sen ska jag berätta om 2 små äventyr jag varit med om.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0