Another day in paradise

Idag e de lite halvkasst väder ute, det är fortfarande varmt (25grader) o väldigt fuktigt ute. Känns nästan som de e regn i luften o det kommer nog garanterat regna o åska senare.

Har lite ont i benen av min promenix igår, snacka om att man är i dålig shape. Men de ska de bli ändring på serru. Blir promenad senare också, kanske ska jag också använda min pilates boll o mina hantlar. Värstiga hurtiga juh.

Imon får jag reda på om Zach kommer hem på lördag eller inte. Jag hoppas han kommer hem, I miss him so much!

Nä nu ska jag ringa in o svara på en enkät så får jag $2 rabatt nästa gång jag gå o handlar mat....många bäckar små.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0