Chicken

Nu har jag käkat kycklingsallad o tittat på  10 things I hate about you, alltså inte filmen utan en tv-show med samma namn o samma (nästan) karaktärer. Dock inte samma skådespelare, förutom pappan i familjen. Här kan man titta på de.

Pratade med Zachs tränare idag o på lördag öfrmiddag ska vi äntligen få träffa våran baby igen, jag längtar!!!!!!!!!!! Tänk i maj månad visste jag inte ens att min lilla plutt existerade men nu är han våran lilla gulle baby.



Min sötnos


Snart är det helg igen, o sen e de bara en vecka kvar av sommarlovet. Vart tar tiden vägen? De blir nog en lugn helg hemma med min darling. Får passa på att vila upp sig o sen kommer ju Zach hem på lördag o då blir det en massa bus förstås :)

Idag regnar de o e lite svalare ute vilket e skönt, kanske e de hösten som är här o gästspelar? Tänkte göra köttfärslimpa till middag idag, har aldrig gjort de. Undra om de e svårt. Men ack va gott de skulle vara med kokt potatis o lingonsylt o brunsås. Ja fast darling skippar nog såsen, han tycker de e så konstigt att vi har sås till maten haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0