Helgen

Fullt rulle hela helgen, jag e sjukt trött nu o ska strax hoppa ner i bingen. Först vill jag bara städa upp lite. Men har iaf festat med Jossan, shoppat som en galning, slappat på soffan o tittat på Obsessed och Race to Witch Mountain, shoppat vinterskor på rea, käkat japansk mat, längtat efter min vovsing, blivit livrädd av världens storm.

Zach mår iallafall jätte bra o hans tränare säger att han är hur duktig som helst o visar stora framsteg. Det känns s himla roligt att höra... Han ska nog få komma hem på lördag eller fredag. Jag längtar!!!!!!!!

Nu orkar jag inte skriva mer. Bilder o sånt kommer!

Later people!

Kommentarer
Postat av: ellie

Tack för sudoku hjälpen :)

Jag ska snart vispa ihop ett litet blogg inlägg med länkar till dom som hjälpt mej :)

Hoppas du får en bra vecka .

2009-08-10 @ 10:32:27
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0