In the School

Nu sitter jag har i skolan o vantar pa nasta lektion som ar matte for larare. Oerhort trakigt o man lider verkligen av att vara dar haha....

Helgen har varit bra, tagit de ganska lugnt stadat lite, pluggat lite, parken me Zach. O i lordags akte vi hem till varan kompis Stanley for lite forfest o poker. Min man vann hela tiden :) sa sjalvklart blev vi anklagade for fusk, haha daliga forlorare eller?? Sen akte vit ill The Social House o stannade dar tills det stangde vid 4. Igar madde man val som man fortjanade men det gick ju bra de efter lite somn, o middag som darling gjorde. Kott o potatis med gronsaker i ugnen. Han e min masterkock. Sen gjorde han guacomole till mig med.

Denna vecka blir det skola. Om 2 veckor ska vi aka till Atlanta o halsa pa min gamla rommie. Jag langtar, de ska bli super skoj. Hennes 2 hundar har gatt pa samma traningskola som Zach sa jag hoppas att alla 3 ska leka bra med varandra.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0