Just nu

Just nu regnar det och är bara 19 grader, helt underbart! Haha att man kan bli glad över regn. Men på riktigt den här värmen börjar göra mig lite smått galen! Sommarlovet e på väg att ta slut... Shit e jag redo för skolan o praktik? Inte för att jag vet vad det är för mening att ha praktik only 4 timmar i veckan... Men men... Ska bli jättekul iallafall.

Imon e de fredag o då kommer Jossan för lite party party...

Saknar min vovve o drömde om honom inatt. Drömde även om en krokodil som va väldigt lömsk o jag va så rädd att jag skulle bli biten när jag gick o skulle köpa taco glass.

Nä nu ska jag ringa skatteverket i Sverige o fråga varför jag fått skatteåterbäring när jag inte jobbat eller skattat under 2008.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0