Life..

Ibland grubblar jag på tok för mycket. Jag oroar mig om saker som bara e löjligt o som jag inte kan styra över ändå. Det har hänt så mycket sen jag flyttade hit sommaren 2007. Jag får ofta frågan, tror du att du kommer flytta tillbaka till Sverige. O ärligt talat så tror jag inte det, jag kan inte se mig själv att bo i Sverige igen. O det gör mig så ledsen, det känns som jag har valt bort min familj o mina vänner. Men sådant är inte fallet. Jag har bara valt att flytta till en plats där jag känner att jag hör hemma o där jag e lycklig. När jag flyttade hit för 2 år sen kände jag inte Richard, jag hade aldrig träffat honom innan. Men vi träffades ca en månad efter jag kom hit o har sen dess varit ett par. Jag älskar Richard över allt o han gör mig hel. Han är det bästa som nånsin har hänt mig. Det finns inga ord som kan förklara våran kärlek...

Ändå kan jag må så dåligt o känna att jag har fått välja kärlek eller familj/vänner. Självklart har jag inte valt, det här hände bara. Och det fanns nog en mening med det.

Jag hör hemma här i USA, jag vet de... Men en del av mitt hjärta finns i Sverige hos min familj och mina vänner o så kommer det alltid att vara....

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh jag känner så mycket igen mig. Men jag kommer förmodligen flytta tillbaka vid nåt tillfälle så jag kan bara tänka mig hur det är för dig.

2009-08-15 @ 02:20:30
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0