Svettigt

Igår va de 34 grader o helt galet varmt. Det går knappt att vara ute. Jag är så tacksam att vi har AC, annars hade de inte gått.

Pratade precis med Zachs tränare o de sa att han är jätteduktig o gör allt han ska, men han är fortfarande väldigt busig haha. Jag skanar han så himla mycket o det är jättetomt hemma. Men han får antagligen komma hem på lördag :)...

Jag försöker bara slappa o njuta av mina 2 sista veckor om sommarlovet. Idag ska jag åka o köpa böcker, skulle gjort de igår men orkade inte. Vill inte ens för de kostar massa pengar!!

Man får väl också säga grattis till Prinsessan Madeline o JOnas, äntligen börjar de hända något i kungahuset.. Haha... Prinsessan Madeline va min idol när jag va liten. Jag önska jag va som henne o fick bo i ett slott. Min mamma köpta alltid det kungliga året (eller nåt sånt hette de) av min bror när han sålde jultidningar o jag bläddrade ofta i dem..

Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0