Trist

Nu har jag varit o lämnat lilla Zach. Kände mig så himla elak men jag vet att han kommer bli mycket bra omhändertagen o att han kommer få träffa massa hund kompisar. Det är det träningskolan går ut på, att träna hunden samtidigt som den blir distraherad av olika saker (ljud,hundar,osv)... Grät lite när jag åkte....jag e ju så känslig... Men nu blir de lugna gatan några dagar i lägenheten.

Sitter o tittar på Made of honor på våran nya 42" TV. Den e grymt stor. Fick knappt plats i bilen... Men nu är den här iallafall :)

Idag blir det till att slappa o städa upp här. De ska bli skönt att dammsuga utan att bli typ attackerad haha...

De e varmt som vanligt o bara 3 veckor kvar på sommarlovet...Ångest?? Ja bara lite...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0