ANTM

Som ni kanske vet så är jag ett riktigt tv-freak. Tvn är alltid på här. Även på natten, tur att den har sleeping funktion så den stänger av sig själv. Men inatt tex så vaknade jag runt 4 tiden o gick o kissa o sen kunde jag inte somna om så de tittade jag på TV en stund. Tur att R kan sova med ljus, ljud, allt. Själv är jag VÄLDIGT känslig för ljud. Små irreterande ljud som ingen annan hör, bara jag hör de. Konstigt va? Jag kan tex inte sova i min mammas vardagsrum för att hon har en stor "farfars klocka" som rigner i tid o otid. Sen har vi mormors små batteri drivna tick tack klockar. De plockar jag alltid ut batterierna i.

Nu sitter jag o kollar på American Next Top Model, en gammal cycle. Men jag gillar att titta även om jag har sett de 100 gånger innan. Har lovat mig själv att lämna huset senast kl 12 för att bege mig till Panera Bread o plugga. Jag gillar att sitta där, lugnt o skönt. O free refil på soda!!

Jag kommer självklart blogga live därifrån ;)


Later!


Kommentarer
Postat av: EM

Hje! Trevlig blogg du har :) Allt bra?

2009-02-07 @ 18:30:38
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Florence

Vad roligt med en blogg om USA ^^

2009-02-07 @ 18:58:01
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0