Drömmar

Asså jag o mina drömmar, jog borde skriva en bok om de. Knäppast ever. I natt drömde jag att jag o mina vänner (som bor i Göteborg) åkte på charter till just Göteborg. Vi åkte alltså buss med guide o kom till ett hotell som va fullt av norskar (eller danskar?). Sen försvann mina vänner o jag ringde d eo de va i Linné o drack. Men jag kunde ju inte hitta dit. Knäppt.

Iförgår natt drömde jag att jag hittade ett varuhus här som sålde semlor, fast de hette Torte. O va jag blev lycklig. Men sen när jag vakna up o insåg att de bara var en dröm blev jag lite ledsen i ögat. No semlor liksom.

Jaja nu har darling gått till jobbet o jag ska gå till Panera Bread o plugga. Får ju inget gjort här. Jag tänker absolut INTE ta med mig datorn, den disturb me hela tiden.

Later!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har skickat torrjäst så du kan baka semlor, bra va? Längtar också tills du kommer hem, hundarna också. Kramar

2009-02-15 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0