Februari redan?

Shit Januari gick ju fort. Då e de väl Juli snart också :). Fast jag längtar mest till April så jag kan komma hem till Sweden o träffa alla.

Idag ska vi tillbaka till mitt gamla hus, de ska besiktiga mitt rum. O sen ska jag få tillbaka min deposition som är på ca 4000kr. Efter de ska vi till möbelaffären där vi köpte soffan o betala lite på den. Sen blir de förhoppnignsvis promenix i parken (solen skiner juh) o sen blir de football för resten av kvällen. Fast jag ska ju plugga.

Nu har vi städat rummet, de såg ut som ett bombnedslag. De blir trångt att bo två personer i ett rum. Min skor har fått tillflyktorst in i pannrummet. 

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0