Grease

Nu e de Grease på TV, de va ju inte igår man såg den. Fast tvåan är min favorit, älskar alla sånger i den. Sitter med ett glas vin o min engelska läxa.

Idag har jag varit ute på hemligt äventyr, sen åkte jag o shoppade på grymt billiga Burlington. Köpte ett pa jeans, en tröja o lite smycken. O sen köpte jag lite bebiskläder till min kompis som fick en liten Nova i höstas. Jag längtar så efter den att få träffa de lilla miraklet när jag kommer hem i April. Min moster e gravid nu också men hon har BF några dagar efter jag åkt hem så jag tror inte jag kommer få träffa de lilla miraklet :(

Idag har jag lyckats med något som nog inte många lyckats med. Jag skulle tvätta min bil i en automatisk biltvätt eftersom jag e grymt lat o min pojkvän sa att denna gången får du faktist städa din bil själv. Ja så jag stod i kö, betalade 10 dollar o åkte sen in där. Jag tror jag åkte lite för snabbt för bilen fick bilshampoo på direkt o sen stod de exit. Say what?? Där fick jag åka ut med lödder på hela bilen o gå in på Shell o så jag fick göra om de. Denna gången körde jag ungefär snigelfart o denna gången gick det mycke bättre. Bilen blev väl inte klinisk ren men för 10 dollar så duger de.



Här inne satt jag o uggla.

Inatt drömde jag sjuka grejer o vaknar o skriker saker på svenska så jag väcker min pojkvän. Jag drömde att jag blev drogad för att jag hade slutat på mitt jobb som bestod av att gå ut med en killes galna hund. Så han drogade mig så jag kunde fortsätta gå ut me den. Va fan får jag allt ifrån??

Nu sjunger de om summer love i Grease. Åh jag längtar efter min love. Snart kommer han hem o då ska vi ut o dricka drinkar o mingla i reggae vimlet.

Nu ska jag återgå till min läxa innan alla hjärnceller har somnat helt.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0