In the bilverkstad

Yes nu sitter jag p[ min darlings jobb o ugglar lite. De e svinkallt har inne. Varmare ute. Idag e de varmt, de blaser ganska rejalt men det ar varma vindar. Varen ar nog pa ingang. Det ar ju 1a mars pa sondag. Vad jag langtar efter varen. Varen e den basta har. Lagom varmt o sola o gront o faglar som kvittrar, ja ni vet hela kittet.

Snart ska jag ga pa min promenad, efter de ska jag hem till min van o spela Wii Fit hon ar inte hemma men jag aker dit ibland o tranar. Langtar till vi ska kopa Wii.

pa sondag verkar de som de ska ha cleaningdag har i bilverkstan, jag lovar det behovs. De ser verkligen ghetto ut har just nu. Jag borde komma hit a va the organizer. Jag e bast pa sant!

Vi hors later people!

O mamma om du laser detta kan du val ringa mig i helgen. I miss you! Ni andra far ocksa garna ringa, jag saknar alla de vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0