Inte min dag idag

Oh my jag e sa trott. Somnade inte forran efter 1 inatt o upp innan kl va 7. Matte matte matte e de enda som snurrar i mitt huvud nu. Jag har matteprov idag kl 2 de kommer ga at pipsvangen. Men efter de ska ajg kasta in bockerna i ett horn, ja iaf tills imorgon da jag maste skriva en 5 sidig uppsats (med dubbelt radavstand sa de kanns lite lattare). Sen imorgon ska vi ut o dricka drinkar o vara glada hela natten. Nja nastan hela natten iallafall. Barer stanger ju kl1 har. De e delawares lag. Alla delstater har sina egna lagar. Jag menar hur skulle de se ut i NY city om alla klubbar o barer skulle stanga kl 1. Haha. Om vi kanner for att riktigt festa till de sa far vi ju aka till grannstaten Maryland for dar e ju allt oppet till kl 2 :)

Hoppas ni kan lasa utan prickar, sitter inte vid min dator just nu.

Na nu maste jag aterga till base 10 and base 5.

Later!

Kommentarer
Postat av: Marie

I Kalifornien får man bara sälja alkohol till kl två. Det e inte heller så länge. Dom börjar ofta säga till folk att det e sista beställningen vid halv två, kvart i två för dom vill att alla ska va ute när kl slagit hel. Känns helskumt att vara ute i Hollywood o gå hem så "tidigt".

2009-02-20 @ 23:56:27
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0