Jag vill bara spy

Sitter o tittar på en documentär om human trafficing här i USA. De visar en tjej som var kanske 15 år som träffade en ny tjej i skolan som hon började umgås med o de blev best friends. Hennes mamma gillad einte nya kompisen men hon fortsatte ändå att umgås med henne. En helg frågade bästisen om hon ville följa med henne o hennes pappa för att städa lägenheter. De skulle få $80 var för detta. Hennes mamma sa nej men kompisen o pappan kom hem till de så mamman fick träffa de o då sa mamman till slut ja. Ja va hände.

Det var inte kompisens pappa utan en jävla hallick då drogade flickan o sålde henne. I 3 jävla dagar. Hon fick klamydia o gonoree i halsen.

Jag mår illa när jag tittar på de här. Vem fan vill ha sex med nån som e helt drogad o gråter o skriker nej. Sjuka jävla människor som borde brinna i helvetet. Det finns ingen förlåtelse för sådant här.

Jag e så upprörd nu! Detta pågår säkerligen all over the world. Med unga tjejer. De e sjukt. O ofta är det kvinnor som är hallickarna. Dödstraff för det? YES!! Detta kan inte bli förlåtet...

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har oxå sett det programmet. Det e jävligt läskigt att sånt pågår runt om en :(

Att vissa människor inte har respekt för nån annan e för mej helt oförståeligt. Hur kan den människan tro att den har rätten att ta nån annan sådär o föröva en på ens liv. Helt sjukt!

2009-02-16 @ 04:06:37
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0