Jippie!!

Happy news. Jag o min man (nej vi e fortfarande inte gifta) har fått lägenhet. Den 1 juni flyttar vi HIT. O vad jag längtar. BLir en 3a som e på dryga 83kvm. 2 sovrum, 2 badrum, kök, o vardagsrum. Diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare o ismaskin i frysen. Lyx! Pool o gym på området. Åhhhhh vad jag längtar! Nu ska jag börja planera på riktigt. Efter att bott hos people i snart 2år ska jag (vi) äntligen flytta till eget!!!!!!!

På lördag går vi ut o firar.

Blir ganska tyst här nu resten av veckan. Har sjukt mycket att göra i skolan o har bara huvudvärk varje dag :(

Men nu sitter jag o äter färsk annanas o ska snart åka till posten.

Later!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Grattis till lägenheten! Ser superfint ut, skulle inte ha något emot att ha pool och gym så nära en! Kan inte Sverige börja införa sånt?! :)

2009-02-19 @ 02:44:36
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Elina - Den svenska blondinen i Florida

Åhh vad roligt, grattis! Hoppas ni kommer att trivas ordentligt, men det tror jag nog ;)

2009-02-19 @ 03:59:49
URL: http://ensvenskblondiniflorida.blogspot.com
Postat av: Madde

Grattis till lägenheten :) Svar på dina frågor: Josh och abbie behöver inte visum för att resa till sverige, däremot måste dom båda ha (amerikanskt) pass. Vi ansökte om pass när abbie bara va några veckor gammal för att va säkra på att få det tills sverige resan. Vi reste i augusti när abbie va ca 3mån, betalade bara skatten för hennes biljett (ca 200 dollar). Vi frågade om en 'säng/bassinet' till henne som man fäster på väggen framför sig så hon kunde sova där. Gick jättebra. Finns ingen åldersgräns för när man får flyga, men som sagt så måste bebisen ha pass och detta kan ta några veckor (man måste få birth certificate först, vilket tar några veckor. Sedan söker man pass, detta tar också nån vecka).

2009-02-19 @ 04:16:43
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0