Kladdkaka

Nu håller jag på att baka kladdkaka. Jag gör ju den bästa i världen (nästan iaf). Va o handlade förut, tycker de e sjukt dyrt att handla mat o sånt här. Sen åkte vi o betalde $200 på våran soffa. Tog även kort på den. Min sambo tycker jag e så pinsam som ska ta kort på precis allting.

Senare ska jag laga pannbiff o potatisgratäng. Jag har ju ingen vidar talang i köket, men övning ger färdighet. Efter jag bott här i 5 månader så lär jag ju vara grym. Min sister in law ska lära mig allt :)

Här e kort på våran soffa.


Inte världens bästa bild direkt.

Later!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

gott!

2009-02-02 @ 12:54:23
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0