Lång Dag

Idag har jag varit busy. Skola på morgonen sen plugga plugga. Banken. Tänkte åka till biblioteket o plugga, men de va stängt för de va tydligen någon gammal Presidents födelsedag. Say what? Haha ja de e verkligen nåt att fira haha.

Nu kollar jag på Bachelor, o sen börjar Diet Tribe.

Idag käkade jag couscous o pannbiff de va himlans gött. Sen gjorde jag pulver chocklad pudding. Fat free & sugar free, den smakar faktist väldigt bra! O självklart blandas den med fat free milk.

På onsdag har jag mitt första prov denna termin. De gäller att ligga i. Så nu får jag återgå till hjärnan o allt jag måste lära mig till på onsdag.

Later! And good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0