Matte, siffror, plus, minus, say what???

Yes sitter har med matten. Va hande med Anna som verkligen INTE skulle sitta dagen innan med massa plugg. Jadu hon gick nog vilse i Trollskogen. For har e hon defentivt inte!!!!
Men som sagt snart ny vecka o ny chans. Pa mandagar ska jag plugga fardigt allt! Haha va de nan som trodde pa de? Naa inte jag heller. Den har fragan va ju anda den basta, man skulle beskriva for nagon som aldrig sett en kvadrat forut hur de skulle rita den. Say whT? Why? Ven vet inte hur en kvadrat ser ut? O om de inte vet, varfor kan jag inte fa visa istallet for att forklara? Du vet man lar sig ratt manga onodiga saker i skolan. De vill bara at mina pengar. De ser bara $$$$$$. :)

Hej sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0