Min dag

Ja idag har varit en lång dag känns de som. Började alldeles för tidigt med arguments med min käre darling. Han är ingen vidare morronmänniska o de gör mig irreterad. Onödigt bråk som inte existerar längre. Men nu är allt bra igen. Sen va de skola i några timmar. Vi pratade om minnet på psychologin, himla intressant. Min lärare gjorde ett minnes test på oss o de som vann skulle få 2 xtra poäng på nästa prov. Jag lovar dig, i detta landet är 2 poäng väldigt mycket. Alla prov o allt räknas alltid i 100% här om du får under 75% så är du underkänd.

Sen har jag tränat lite framför tvn. Där finns massa exercise kanaler att välja på. Sen åkte jag till våran framtida lägenhet o betalade en holding fee på lägenheten. Gick även en runda i deras visningslägenhet o drömde mig bort. Har jag sagt att jag längtar så mycke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu väntar jag på darling vi ska åka till Giant o köpa lite mat o frukt. Sen blir de sova tidigt o mysa :)

Later people!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0