Seg dag

Ja idag har varit en riktigt seg dag. Vi kom inte hem speciellt sent igår. Men kul hade vi :). Men mina batteri i kameran dog så de blev inte många bilder. Så idag låg jag i sängen till halv 2 o sen var de dags att bege sig till mitt gamla hem för att städa ut mitt rum. Vet ni jag bodde i de rummet i 5 månader o jag damsög inte en enda gång. Fatta va äcklig. Men jag hade en grå spräcklig heltäckningsmatta så man såg typ inte om de va smutsigt eller inte. Men iaf nu bor inte jag där längre. O JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN FÖR DE!

Sen har jag bara segat idag. Va på Panera Bread o försökte plugga lite o käkade en god macka. Pratade med min underbara mormor också. Nu sitter jag här o ska försöka plugga lite. Har prov på onsdag i psychology.

Om 69 dagar landar jag på Landvetter, I can't wait!!!!!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0