Snö igen

Yes nu är snön framme igen. Skolan var dock inte inställd denna gången. Så nu har jag gjort mitt första prov i Psychology. Hoppas att de gick bra. Nu ligger jag i sängen o bara latar mig. Borde plugga. Har matteprov på lördag o just nu kan jag inte mycket. Det är ingen vanlig mattekurs. Utan dne heter Mathematics for Teachers, dvs nu e de dax att lära sig hur man lär ut. Att förklara osv. De e svårare än de låter.

Kan inte fatta att de e onsdag redan, de va ju typ söndag igår.

Känns så himla bra att bo ihop med älskling. Han är världens bästa!! Finns ingen som han.

Jaja nu ska jag ta tag i mig själv o sluta lata mig.

Later!

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch prov i matte later inte sa kul. Har oxa det snart, dock inte samma som dej. Behover "bara" lara mej sjalv.

Lycka till med sambolivet. Det e mysigt :D

2009-02-04 @ 18:50:27
URL: http://eiramin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag inte läst så många inlägg av dig, så utrsäkta mig för dn här frågan, för de står säkert i din blogg: men vart i usa bor du ? jobbar du också där ?

2009-02-04 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0