Usch

Jag visste att jag inte skulle klara mitt matteprov, vad jag däremot INTE visste var att kan inte misslyckas på ett enda prov. Om dublir underkänd blir du underkänd i hela kursen. Jaha där ryktes mattan bort under fötterna. Jag kände bara just då att nu ger jag upp allt. JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!! Men som tur är kan man withdral denna klassen så man läser den nästa termin istället. Då tänker jag verkligen inte ta den online utan i ett klassrum.

Men fan jag känner mig SÅÅÅÅÅÅ misslyckad. Åhh hela helgen e förstörd. Varför ska jag alltid se allting så negativt. Jag borde se detta positivt att jag kan koncentrera på mina andra klasser o få bra betyg i de istället. Ähh nu vill jag bara gå hem o lägga mig under täcket....

Svinkallt o värsta orkan stormarna e de också. Jag FRYSER!!!!

Well 75 dagar kvar till ett 3 o 1/2 månad långt sommarlov. I will survive!

Nää nu ska jag gå o dra nåt gammalt över mig en stund. O gråta lite, de hjälper alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0