Utlfykt

Nä om man skulle ta o göra något vettigt av sitt liv. Solen strålar, visst e de kallt men den strålar verkligen. Ska bege mig till parken på en promenix. Håller på att föra över lite låtar te min ipod från gamla skivor. Hittade denna gamla klassiker



Svar till Anonym som ställde två frågor till mig. Jag bor i Delaware som ligger på östkusten 2 timmar ner från NY city o två timmar upp från Washington DC. E den näst minsta staten o syns knappt på kartan :). O nej jag jobbar inte här, bara skola. Förhoppningsvis när jag e färdig med skolan så ska jag börja jobba här :)

Nä now am off!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

fänx för snäll coment =)

2009-02-04 @ 20:28:07
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0