Chili's

Nu är jag propmätt vi va på chilis, som är min favorit resturang, o åt. Men först ska jag berätta om foundraisern vi va på. Det va alltså våran väns pappa som hade gått bort. Så vi samlades i en bekants hus för att prata, sen kom de en kvinna för att be och så sjöng de någon religös sång. O sen fick man säga något om man ville och sen samlar man pengar till den avlidnes familj. Tycker de är mycket fint gjort. Även om jag inte är speciellt religös av mig.

Sen på chilis åt jag bacon burger (den bästa) o min mat åt steak. Han e helt galen i steak. Med A1 steaksauce på. Den luktar vidrigt tycker jag.


Snygg bild va :)

Så nu ligger vi här i sängen o glor på TV. Med över 200 tv kanaler så borde vi hitta nåt bra att se.

Sleep tight and don't let the bed bugs bite!


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

mysig blogg.



jag tjänar pengar på min blogg och kanske gör du

med det ? om inte borde du läsa mitt senaste inlägg

om double som jag är medlem i och tjänar pengar.

denna månaden får jag ut 1855 kronor. GRATIS.

det är superlätt och ALLA kan tjäna pengar så gå

och kolla in mitt senaste inlägg och ta chansen.



kram <3



2009-01-18 @ 12:36:29
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Frida

Guud va hungrig jag blev nu:P

2009-01-22 @ 16:17:26
URL: http://westbergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0