Fredag mina vänner!

Fredagar är alltid trevliga, no skola. Man kan bara lalla runt o se cool ut :)

Har inga direkta planer för idag eller helgen, förutom att sitta med näsan i böckerna o försöka bli av med lite inlämningar och så. De hade ju varit bra. Jag har ju lovat mig själv att inte sitta dagen innan som jag alltid gör annars.

Nu kliar min pojkvän mig på ryggen, han e bäst!

Jag längtar efter våren, är trött på kalla bilar, skrapa rutor, kalla vindar, o alldeles för mycket kläder. Jag vill ha vår, de jag längtar efter mest är ju flipflops. Jag ÄLSKAR flipflops.

Igår va jag o mannen i en affär som ska go out of buissness. Vi hadnlade såklart massa  onödiga prylar. Haha. De va ju så billigt.



Skorna kostade 12kr, väldigt billigt :). Sen köpte vi jul grythandske, pumpa formar till halloween, lite skolgrejer o enf in giftbag som jag ska ta med mig när jag åker hem för jag ska ju få en liten kusin i April :)

Later People!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0