God Förmiddag

Japp kl här är ju bara 11.45. Men jag har varit uppe me tuppen. Ibland e de hard me en snarkande pojkvän. Men jag redan hunnit köra han till jobbet, vart på gymet. Där provade jag nån ny killar amskin så imorgon kommer jag troligtvis inte kunna gå haha.

Idag är jag ledig så de blir slappt. Ska åka till återvinngen med våra återvinningsgrejer, tar med mig Robert som är min pojkvän 7åriga systerson. Sen ska ni nog till djuraffären och kolla på djuren en sväng.

Jag saknar mina (mammas) vovvvar in Sweden. Lilla Cindy o Ebba.


Här e Cindy!

Nä nu ska jag kila!

Förresten åt jag världens godaste mellis idag. Knäckemacka me Avocado på. De va smasken, har nylign börjat gilla avocado.

Later!

Kommentarer
Postat av: Marie

Började oxå gilla avokado när jag flyttade hit :D Det e sååå gott :D

Jag har bott här i tre olika omgångar åkte hit ett år som barnflicka första gången.. sen blev det ca nio månader i Santa Monica o sen flyttade jag hit där jag bor nu för lite mer än ett år sen.. så ca 3 år men har bott i Sverige några månader mellan gångerna.



Så hur länge har det blivit att du bor här?

2009-01-19 @ 19:14:29
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0