Good Morning!

Nu e klockan tidigt! 6.52, jag e trött men sopbilen väckte mig. O jag har so vanligt problem med att somna om. Men jag ska snart åka hem till min man (vi e fortfarande inte gifta men) o väcka honom.

Idag ska de va freezing här. Typ -10, längtar inte. Vil ha vår o sol. Om 84 dagar så kommer jag hem på visit till Sverige. Längtar verkligen efter alla. De e jobbigt att bo ifrån sin familj, men man vänjer sig. Tur att telefon o internet finns, hur hade jag klarat mig annars?

Idag händer de inte så mycke, man får hålla sig inomhus för de e verligen iskallt. Plugga kan man ju alltid göra, väldigt viktigt. Denna termin läser jag pshycologi, child development, english composition, math for teachers, och american history. Mycke plugg me andra ord.

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Tess

ah va roligt me en blogg har:-) ska till jobbet nu. det e svinklallt. 10 minus:-)

2009-01-15 @ 13:17:35
URL: http://freddetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0