In America

Tittar på nya säsongen av American Idol nu. Folk är verkligen drama queens här, haha!

Har ångest över att slänga mitt vackra pepparkakshus jag gjorde innan jul, o brände mig svårt. Men de e juh så vackert. Idag va man tebax i skolan igen. 2 lektioner är helt okej att ha. Psychology är intressant, hade nog varit mer intressant ( jag kan inte stava till det ordet) om jag förstod allt läraren sa. Vissa av eleverna sitter och antecknar hela tiden, jag undrar om de antecknar allt läraren säger, är det möjligt? Och om varöfr gör dem de när allt står i boken eller på power point presentationerna ändå. Jaja. Ska va straight A denna semester (de kanske jag sa förra också haha)

Well kanske ska säga nåt om mig själv. Anna 25år bor i Delaware USA sedan September 2005, bodde dock i Sverige September 2006-Juli 2007. Åkte som aupair först och kom tillbaka för att gå på college. Något som jag aldrig ångrat. Jag älskar USA. Visst e de strange här. Men jag trivs så bra här o de e verkligen hemma för mig här. Jag har min underbar man (nej vi är inte gifta) Richard. Världens bästa som tar hand om mig :). I slutet av denna månaden flyttar jag hem till han o I cant wait! Mitt rum som jag hyr nu ser ut som knarkvartet.

Jag läser early childhood education på ett community college. Kan väl motsvara förskolelärare, till skillnad från att här har du hand om barn som är nyfödda då mamaledighet knappt existerar och man får vara glad om man kan vara hemma i 6-8 veckor med den nyfödde. Men älskar barn o detta kommer bli najs tror jag!

Well nu ska jag titta vidare på idol. Sen blir de duscha o sen nanna kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0