Läggdax

Åhh känner mig som 14år när jag skriver förkortningar med x... haha. Men de sparar ju tid. O tid e ju pengar mina vänner. Historia lektionen va ganska interesant men de gäller att ha öronen på spets. Min lärare pratar oerhört fort. Jag har märkt att om jag tänker på nåt annat i bara en skeund har jag tappat totalt vad han pratar om. De kan vara jobbigt ibland med engelskan, jag ka ju inte riktigt alla engelska ord. Men jag har klarat mig hitills så det ska nog gå bra. Sen gillar jag läraren också för att han låter oss alttid sluta tidigare (alltid, har bara haft rvå lektioner än så långe haha)

Imon blir de pshycologi och english composition. Sen blir de gymet, stannade bara 15 min idag. Jag är en latmask!

Har ni frågor om USA eller att plugga här så svarar jag gärna på de jag kan!

Good Night!

Kommentarer
Postat av: Jocke

15 min på gymmet, skärpning nu syrran. Were in this togheter u know. Annars är allt bra här hemma med oss.

2009-01-21 @ 07:51:04
Postat av: Malin

Va spännande att bo i USA ! hur länge har du bott där ???

2009-01-21 @ 09:53:34
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken söt liten blogg du har! Kolla in min vetja!

2009-01-21 @ 12:06:00
URL: http://idalundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjjjjjjja! Hur går det med svenskan då, glömt hur man stavar?!!! ;-) Puss på dig

2009-01-21 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0