Live from skolan!

Nu sitter jag i mitt klassrum o väntar på att min historia lektion ska börja. Spännande va :)... Idag ska vi tydligen snacka om Columbus o vilken bluff han va. Upptäcka Amerika, när de redan bott människor där i flera hundra år. Hur kan man upptäcka något som redan är upptäckt?

Alltså allt har verkligen handlat om Obama idag, lyssnade på radion på väg till skolan o då hade valt ut delar av hans speech o så hade de Tupac's låt Changes i bakgrunden. Jag började lipa, de va så fantastiskt. Att ett land som har varit så rasindelat en gång i tiden har kommit så här långt ger mig hop inför framtiden. Everybody can be a President (ok inte riktigt alla) men du förstår.

Idag har jag en plastpåse som dataväska, vilken modenörd jag e. Haha! Men orka bära omkring på en data (jag vet de heter dator)väska. När man bara ska gå från bilen o till klassrummet o sen hem igen. Idag ska jag sova i mitt eget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0