LOVE

Vad skulle man göra utan kärlek? Jag träffade den underbaraste människan på jorden för snart 1 och ett halvt år sen. Sen dess har de varit vi. I vått o torrt. I nöd o lust. Han är amazing, finns alltid här för mig. Tar hand om mig o bryr sig som aldrig nån har brytt sig förut. Med honom kan jag vara mig själv till 100%. Jag skulle kunna spendera dagar att bara prata om honom och hur fantastisk han är. Vi är så olika men ändå olika. V kommer från två helt olika kulturer. Jag från kalla mörka Sverige. Han från soliga varma Kenya. Vi möttes i USA och det är här vi kommer bo och våra barn kommer att växa upp.

Jag är så lycklig över att jag träffade honom. Han är den bästa som finns. Min älskling, mitt allt, min Richard!



Finns ingen vackrare, både på insidan och utsidan, människa än han!

Kommentarer
Postat av: susan

ha en trevlig kväll (:

2009-01-19 @ 21:40:23
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Jenn

söta ni var ! :)

2009-01-20 @ 10:09:58
Postat av: Leia

Så fint. =)

2009-01-20 @ 11:34:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0