PUG

Yes de vill jag ha, en liten pug. Pug är hundrasen mops på engelska. Söt liten hund som ser ut som den har krockat med en vägg haha.

Så himla söt. Började med att jag va i djuraffären och såg denna lilla skönhet. Ja de säljer hundar i djuraffären här, det är helt sjukt och djurplågeri tycker jag. Men iaf, har övertalat min man att vi ska köpa en när vi flyttar till egen lägenhet. Just nu bor vi i radhus med hans syster m familj. Vilket jag trivs riktigt bra med då jag älskar hans familj som min egen. Men iaf, vi har kommit överens om att skaffa en hund. Jag vill döpa hunden till Lexi, men nej det är ju ett stripper name enligt han. Haha! Ok sen ville han döpa hunden till Tuska, en kenyansk ölsort. Haha jag ska inte döpa min lilla bebis till ett ölnamn.
Sen har vi ett annat problem också. Självklart så ska min lilla bebis få sova i sängen, vilket min man säge no no no till. Hur ska vi lösa detta? Jo han sover påsoffan o jag hunden i sängen. Haha, nej jag bara skoja. De ordnar sig, jag e bra på att övertala honom.


Så himla gullig hund, undrar om den snarkar? Jag tänkte eftersom den har så platt näsa. Någon som vet?

Biler lånade från www.google.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är så ful att den är söt.:P Därför gillar jag dem stenhårt.:P

2009-01-17 @ 19:43:13
Postat av: Maria

Äh... Min kommentar fick nog inget namn på sig.. Men jag skrev iaf att mopsar är så fula att dom är söta och det är därför jag gillar dom:P

2009-01-17 @ 19:43:58
URL: http://marialindgren.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: Lammfärsbiffar var supergott. :D

2009-01-17 @ 21:18:47
URL: http://marialindgren.blogg.se/
Postat av: jojo

Äh jag tycker att de är såfula att de är kanske halvsölta ;-) fin blogg

2009-01-18 @ 11:16:24
URL: http://jojochoklad.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0