Sabrina

God morgon!

Undra varför man alltid ska vakna så tidigt  när man inte har skola. Well kl 8 finns ju mitt favorit program på TV

Jag har alltid gillat Sabrina Tonårshäxan, de har hängt med sedan jag va liten. Tittade alltid på Melissa Joan Heart när hon hade showen Clarissa. Den showen gick alltid på Sommarlovsmorron när jag va liten. Nu när jag e 25 tittar jag fortfaranade på Sabrina haha. Har väl förmodligen sett alla avsnitt eftersom de sänder alla säsonger om och om igen.

Idag blir de som sagt bio och football. Imon e jag ledig så jag hoppas på football party idag. Hade jag haft eget place hade jag hållt i partyt.

Va förresten och kollade pålägenhet igår. Att skaffa lägenhet här är verkligen skillnad från Sverige. Här finns de massor av lägenheter att söka. De dumma e att de alltid kostar att ansöka om en lägenhet, oavsett om du får den eller inte. Men mer om det i ett annat inlägg.

Later!

Kommentarer
Postat av: ullis

tjenare:=) allt bara bra med mig..hur är allt i amerikat? hihi...

2009-01-18 @ 16:24:52
URL: http://ulrikarydjer.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag pluggar just nu bara till ett AA-degree. Får se sen om det blir universitet sen.. men det e sååå dyrt juh :(

Så nu så tar jag en AA-degree i Business Management. Jag går på en ganska liten skola så dom har inte så mycket att välja på så det fick bli det. Jag pluggade nån termin på Santa Monica college oxå och dom har typ säkert 7-8 st olika business degrees medans min skola som jag går på nu bara har två.

Vad pluggar du för nåt?

2009-01-18 @ 19:34:31
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0