Sunny Friday

Yes idag är det fredag och solen skiner. Men damn it's so cold. De borde vara olagligt att vara så här kallt. det år så kallt så det går itne ens att beskriva. Tur att det är fredag så man kan vara hemma o slappa. O sen på måndag e de ju helgdag, Martin Luther King Day. Vet inte riktigt vad det innebär men bugar och bockar för att jag slipper gå till skolan.

På söndag är det två oerhört viktiga footballs matcher här, nu snackar vi Amerikansk football! 
 
Först har vi mitt (min mans) favoritlag Philadelphia Eagles
som ska spela mot de mindre viktiga laget Arizona Cardinals. De är med andra ord "the battle of the birds". Efter de matchen ska Stealers spela mot Baltimore Ravens. Så vi får hoppas att eagles vinner för de kommer de att speal i superbowl om två veckor. Asså ska jag var ärlig så e de kul att kolla på football, men inte i 4 timmar. En match är 15x4. Men med alla stop klockan hela tiden tar en vanlig match ungefär 3 o 1/2 timme att spela.

GO EAGLES!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0