The Bachelor

Sitter jag o tittar på nu, de e säsong 13. O självklart är det killen som den förra bacheloretten inte valde. Det är 9 tjejer kvar. Ska bli spännande att se vem som vinner. Jag har redan min favorit.

LÄngtar så mycke efter fredag. Då ska jag korka upp champangen (ok kör på bubbelvin) o fira att jag flyttat ut från hemska stället o flyttar in hos min pojkvän. De känns inte riktigt som vi blir sambo i o me att vi inte bor själva. Han har ju, som jag nämnt innan, köpt radhus med sin syster o familj (innan vi träffades). Jag flyttar nu in här i några månader så vi kan spara pengar. I sommar har vi planerat till att flytta till eget. Jag längtar så!!! Han är min stora kärlek!

Well gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Stort grattis till sambolivet. De kommer bli bra med en mjukstart innan ni VERKLIGEN flyttar ihop själva.



Du har så rätt i allt du skriver om au pair livet.



Kramar Louise

2009-01-27 @ 03:53:50
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: sara

åh det är så roligt att läsa om vad du gör där borta och se bilder. och guuuuud vilka gulliga ungar ni kommer att få, om de ser ut som den där lilla sötnosen på bilden nedan :) idag är vår lediga dag och vi ska inte göra så mycket. sigrid har pillat upp ungefär sjuhundra plåster så det är kanske dags att städa :)

2009-01-27 @ 08:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0