Cops live

Yes de va cops live utanför mitt hus. Jag skulle ut med Zach o såg ca 15 polisbilar, ambulans, crise negotiate team, pansar buss, och helikopter. Jag tror nästan hela grannskapet stod o tittade. Frågade runt lite tydligen va det nån som hade gjort nåt mot någon sequrity guy.. Ja jag vet inte. Men man blir ltie skakis för jag trodde de va så himla lugnt här. Jaja de verkade som person gav upp o lämnade in sig själv...

Lagade grymt god köttfärsås med pasta till middag. Fullkornspasta blev de, inte så gott men man vänjer sig väl... Vem tyckte om diet coke från början liksom? Nu kan jag inte dricka vanlig cola för de smakar så himla sött.

Well well nu börjar strax Make it or break it o sen ska jag hämta darling på jobbet...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0