Det blir en dag i parken,,,

Nu har jag vaknat upp på soffan efter en liten tupplur. Värmen tar kål på en här. Zach e lika utslagen han. Vi åkte till parken imorse, en park som jag aldrig varit i, o letade som en galning efter the dog area. Efter mycket åka fram o tillbaka med bilen, o sen gå lite frram o tillbaka hittade vi de. Det är en off leash area, alltså man behöver inte ha något koppel, men jag litar inte riktigt på han så han fick glatt finna sig i kopplet. Det låg precis vid en damm (ganska stor) o Zach hoppade frivilligt i o simmade runt. Jag blev så glad att han gillar att simma :) de tröttar ut de ganska fort. O eftersom den här hunden har sjukt mycket energi så e simmningen toppen! Vi såg också en liten damm med sköldpaddor, de har hästar där, o massa gäss o ankor.



Ser ni sköldpaddorna?



Den duktiga simmaren



Moi



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0