Jomen...

Ja asså här kommer en liten konversation jag hade med hunden i bilen.. Han smög nämligen fram sitt huvud o tog sin vatten skål o började tugga på den.... vilket inte a acceptable...

Jag: What are you doing...how do you think you are??
Hunden tänker väl att matte e knäpp i huvvet.
Jag: Do you think you are.... (försökte komma på  nåt passande).....cool??

Ja jag pratar faktist engelska med hunden.. Ibland svenska.. Men de mesta brukar jag säga på engelska.. Min favorit fras e "mammi loves you". Jag e ju faktist hand mammi...

Nu städar jag o grejar o lyssnar på gamla brända skivor. Blir lite Britney o annan skit som var bra för 8 år sen när vi hängde på studs... haha vilka tider...

Vi kanske flyttar party a la 4th of July till parken eller Stanleys house. I dont care, så länge min bebis får följa med (hund=bebis)...



Här e jag o törstiga Bella...fasters gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0