Old friends

Igår träffade jag min gamla roommate som jag bodde ihop med under 9 månader förra året. Meagan, hon e världens bästa, vi träffades på internet när jag va i akut behov av bostad o jag flyttade in i lägenheten hon hyrde. Hon e gift men hennes man va i Kuwait med the Army så därför behövde hon en rumskompis. Jag trodde aldrig att vi skulle bli så bra vänner som vi blev. Hon är en av mina närmsta vänner o har hjälpt mig med så himla mycket.

När vårat hyreskontrakt gick ut i Augusti förra året och hennes man hade kommit tillbaka bestämde vi oss för att hyra ett radhus ihop vi 3, ja o min man också.... Fast dagarna innan vi skulle skriva på kontraktet fick hennes man ett jobb i hans hemstad Atlanta, ca 12 timmar härifrån. Tårarna va många o de grymt jobbigt när hon flyttade. Men vad ska man göra?? Vi har bara setts 2-3 gånger sen de flytta men vi pratar ofta online o på telefon..

Nu är de här en vecka på semester o de va sjutk kul att se de igår... VI hade dubbeldate på hennes favoritresturang Potstickers... På torsdag ska vi på BBQ hos hennes h´mormor som har ett beachhus ca 1 timme härifrån...



A, Meagan, o Richard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0