Om en vecka..

Om en vecka åker vi upp till New York för att hämta mamma o mormor. Jag längtar!!! Jag längtar dock inte efter att köra hela den vägen... Tur att de inte e mitt inne i city, men nästan...

Jaja.. Idag blir de slapp vid poolen. E väl nästan en 30 grader o de kan ju vara skönt att svalka sig lite....

Ikväll ska vi åka hämta ytterligare en billy bokhylla av min kompis. De hade två o nu har vi fått båda... Passar bra i sovrummet. Jag längtar efter CSN pengarna så jag kan shoppa lite inredning (för det är väl det de om till för haha)..

Funderar på tacos ikväll, har kalkonfärs i frysen... de tåls att tänka på..

Nää nu blir de snart ugali o kålröra till lunch. De kanske inte låter gott, men det är min man mästerkocken som har lagat de o de e gudomligt...

Puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, synd bara ingen läpsyl fungerar på mig, blir bara ännu torrare av det :S



Kul att få åka till NY. :P

2009-07-07 @ 18:34:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Vi kanske kan följa varandras bloglovin'?



KRAM ♥

2009-07-08 @ 16:12:35
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0