Onsdag

Idag strålar solen o jag har tvätt o hängt på balkongen så de ska torka fort i solen. Vi har torktumlare men den e knappt använd. Det drar sjukt mycke el, o elen är svindyr i detta landet. De går lika bra att hänga :)

Ikväll ska vi äta tacos med kalkonfärs, jag hoppas de blir lika gott som vanlig nötfärs.

Pratade med mamma imorse o hon har fixat en ny bankdosa till mig. Min gick sönder för länge sen o jag skulle skaffa en ny när jag va i Sverige i April, men jag hade glömt min gamla och skulle då få betala 250kr...so no thanks! Skickade den gamla dosan till mamma o mailade en fullmakt. På banken sa de att man inte fick göra så egentligen men morsan charmade väl honom :)

Om mindre än en vecka är de här :)...

Nu ska jag städa upp lite, senare ska vi till parken så Zach kan få bada lite... Va förresten i djuraffären idag o de hade en lite puggle valp som va 2 o en halv månad.... oh my... den va så himla söt!!! Jag ville ta med den hem. De kostade bara 8000... vi betalde 1000 haha..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0