Färjan

Ligger här i soffan o degar o tittar på färjan.. Jag skrattar haha, va e de för tokstollar som åker på den båten egentligen? Inatt ska jag ju sova själv, vi får hoppas att de ska gå bra. Blir nog sovandes på soffan den e så skön o jag tänkte titta på sex and the city the movie.

TV o internet funkar hur bra som helst. Ca 5 timmar efter cable guy hade gått så ringde han o frågade om allt fungerade bra. Snacka om service. Sen har maintance grabbarna varit här o vi har fått nytt kylskåp o diskmaskinen e lagad. Service service. Jag e helnöjd. Jag vet att jag lovat bilder, men jag orkar inte nu. O de blir inga bra bilder om de inte e dagsljus.. så de får bli imorgon.

Gonattt to all people.

Kommentarer
Postat av: Jossan i USA

Midsommar = Svenska flickorna ska visa hur man festar pa svenskt vis. Ser fram emot Midsommar massa massa!!:D

2009-06-04 @ 04:07:23
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0