Jobbigt ibland..

Ja de e jobbigt ibland. Att bo så långt ifrån sin familj o sina nära vänner. Förstå mig rätt. Jag älskar mitt liv här, jag älskar min fina sambo, o våran söta lilla baby, jag har många vänner här som jag värderar högt men jag saknar min familj o min vänner så himla mycket.. Det gör så ont i mig. Det känns som jag sviker er där hemma, det känns som jag sviker mina brorsbarn när jag bor här. De gör ont i mig att jag har en kusin som snart ska bli 2 månader men som jag aldrig träffat. Men samtidigt känner jag att de e här jag hör hemma, jag har träffat min prince charming o skulle aldrig vara lyckligare utan honom. Men ibland kan jag bara känna mig så fruktansvärd ensam. Tänker ofta på att jag kanske aldrig kommer bo i Sverige igen, de gör mig bara gråtfärdig. Samtidigt så vet man aldrig vad framtiden har att visa....

Usch idag e jag verkligen deppig. Kan tänka mig att de har med midsommar att göra. Får mig att minnas midsommar på landet. De e de bästa!!!! Med familjen. 

Till min familj o mina underbara vänner: Jag saknar er så de gör ont ibland. Ni e guld värda för mig o jag älskar er allihopa. Utan er hade jag aldrig varit den jag är idag. Utan er hade jag aldrig gett mig ut på mitt livs resa..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0