Morron TV

Här sitter jag i PJ o tittar på TV med fläkten på. Tittar på the sisterhood of the traveling pants 2. Finns inte så mycket annat att titta på... O då har vi ändå över 200 kanaler. 



Jag gillar menyn på TVn, lätt att hitta vad man vill titta på.


Idag ska de bli svettigt värra, ca 30 grader. Blir korta promenader med Zach o en längre ikväll när de förhoppningsvis har svalnat lite. Idag får jag nog städa o dona. Jag längtar tills vi ska köpa en dammsugare (o en ny TV) vi har bott här i snart en månad så ni kan ju förstå hur de ser ut.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

ah jag gillar den dar filmen men forsta filmen ar battre. Bortskamd du ar med alla filmkanaler men det ar ju bara for ett tag:P

2009-06-26 @ 04:02:52
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0