Myrornas krig

Yes de har vi här i våran lägenhet. Vi har flyttat utt från sovrummet för de har flyttat in ca 7 miljoner myror där o de e bara så äckligt. Vihar köpt ant traps o andra grejer. Men de tar några dagar innan alla dör. Så nu sover jag på soffan, vilket inte gör så mycke för darling jobbar natt ändå.

Annars trivs vi fortfarande så himla bra här! Jag älskar de, jag älskar att bo här med min sambo. Detta är våran lägenhet, våra möbler, vårat kök, allt är vårat (ja ni förstår)

Vädret är ganska omväxlande nu, regn, sol, moln, varmt, kallt, blåst, hett, varmt, sol. Ja allt på en gång.

Snart e de helg igen o 2 veckor kvar till midsommar. Då ska vi köra kombinerad midsommar o inflyttningsfest. Jag o Jossan ska vara värdinnor haha.

Bilder kommer snart snart snart!

Kommentarer
Postat av: Mrs M

JObbigt med myror, men vad nice med riktigt boende! GRATTIS!



Hoppas odjuren dör snart!

2009-06-04 @ 11:55:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/babymama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0