Nytt körkort

Häromdagen var jag på DMV o fick ett nytt körkort. Jag har ju flyttat o då måste man ju ändra sin adress på körkort. Yes på körkorten här finns både längd, vikt, ögonfärg, adress. De ska veta allt i detta landet. Om man är organdonator så har man ett rött litet hjärta på körkortet också.

Jag håller på o fixar o donar här hemma så fort de ser anstädigt ut ska jag ta kort o lägga ut. Lilla Caitlyn sover middag o Robert leker med sina leksaker han har tagit med sig o kollar samtidigt på Disney Chanel.



Visst e de söta!

O myrorna har kommit tillbaka några stycken, fan va trött jag blir. De e så äckligt tycker jag. Vi har 20 st myrfällor ute hoppas hoppas hoppas de försvinner snart.

Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0