Snart natt

Har varit ute på lite äventyr o köpte med mig lite glass hem till darling. Va även o köpte mat till lilla Zach för de fanns nada. Sen hyrde jag även två filmer till darling, The Day Earth Stood Still och Valkyrie. Tänkte att han kunde titta på de imon när han ska vara hemma från jobbet o vila upp sig. Stället jag hyrde från heter Red Box och är en stor låda som står utanför affärer, bensinstationer, och andra ställen där man kan hyra film med sitt visa kort. Kostar 1 dollar per dygn. Riktigt billigt iomed att de e nya filmer. O sen kan man hyra 24/7 o lämna tillbaka 24/7.. Mycket bra...

Nää nu ska jag gå o sova.. Night night and dont let the bedbugs bite...






RIP King Of Pop

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan! Vilken trevlig blogg du har :-)

Ha en bra dag!

//Linda

2009-06-26 @ 10:01:37
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Jossan Au Pair i USA

TACK Anna det varmer, du med!! Glad att jag har digh ar borta vem skulle jag annars ringa.. :)

2009-06-27 @ 04:32:55
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0